6 Nisan 2012 Cuma

İlik mi? Gamze mi? Bulunmuş mu?

Yok yok arkadas sabahin 5.30'unda ne yapacagimi sasirdim, dayanamadim Murat'i uyandirdim. Korktu yazik,

"Gamze'ye ilik bulunmus!!" sonunda inanabiliyor musun?"

Yuzundeki endise aninda kayboldu, gulumsedi, "cok sukur, hemen gidip kan verecegim, baskalari da kurtulsun" dedi.

Bu mucize haberi sabah 5.30 gibi öğrendim, bulduğum her yere yazdım, esimi dürttüm paylaştım, agladim ama yok arkadas sokaklara çıkıp, bağıra bağıra haberi verip, herkese sarilasim varrrrrrr.

Gamze cok şükür Gamzeeeeeee:))))))))))))))

Bir tüp kan vermeye devam, ne mutlu!!!!

Eskişehir'den donör olmak icin:
Eskisehir Devlet Hastanesi
Organ Bağışı Bölümü
Zübeyde Hanim
Her Pzt-Salı
17.00' ye kadar.





Yazmanın tadına doyum olmuyor...

10 yorum:

  1. gerçektenmiiii , ilk önce senden okudum, çok sevindim ya inananamadım.. sabah sabah ne güzel haber bu...

    YanıtlaSil
  2. Ya inşallah doğrudur nerden duydun televizyondamı duydun Okan Bayülgen program yapacaktı hatırladığım kadarıyla ya vallahi doğruysa çok çok çoooooook sevindim anlatamam

    YanıtlaSil
  3. ya inanamıyorum bulunmuşmu:):):):):):)
    her gün o minik yavru için içim sızladı
    hergün fotoğraflarına baktım
    RABBİM ayırma dedim
    çok şükür
    işte olmasam hıçkırıklara boğulurdum şimdi
    zor tutuyorum kendimi
    sendende ALLAH razı olsun ilk senden duydummm

    YanıtlaSil
  4. Dilek, Bahar, Tarkan'ın annesi: haber doğru, hem Okan Bayülgen'in programında açıklanmış, hem de Gamze'nin gorumcesinden Elif Akbas öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sabah senden öğrenince baktım Gamze için sitesinde Gamze'nin eşi yazmış... Çok sevindim ya...

      Sil
    2. Dilekcim yerimde duramıyorum İnan:)) yüzümde sürekli bir gülümseme:))

      Sil
  5. Bugün aldığım en güzel haber oldu .Darısı diğer lösemi hastalarının başına ,inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur sen ne diyorsun? Aylardır aldığım en guzel haber:))))))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...